Domo-kun Cute diary jiwa ranap: kalian, kau dan kau

Saturday, May 28, 2011

kalian, kau dan kau

Aku salah pada kau kau. Salah pada aku. Dan akan aku bawa mati salah itu. Senyum ketawa kalian bagi aku hargai. Lambung aku tinggi tinggi. Tenggelamkan aku dari sepi. Tapi, paling saja muka, bergenang lagi, dan saat tertemukan sayap yang sering aku gayutkan. Akhirnya tumpah jua airmata yang aku tahankan. Tapi kau bilang " xmoh nanges" dan aku ketawa lagi. Mari lambung aku lagi. Supaya aku tak berkesampatan menangisi diri. Dan esok darah beku aku menjadi cancer tahap mati. Kerana aku si bodoh yang dia gunakan hati untuk bahagia sendiri...

Buat kau, maaf kerana biarkan bayang bayang aku berlegar legar di ruang dunia kau dan mengundang sakit yang tak tertanggungkan. Melihat aku masak, melihat aku sedang belajar, melihat aku sedang baring menonton tv, melihat aku melabuhkan kaki di dashboard. Maaf, kerana terlalu kejam seperti yang kau cakapkan. Aku tak mampu untuk buat kau senyum kembali. Dan aku tak punya u- turn untuk kembali...

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute