Domo-kun Cute diary jiwa ranap: blogging tanpa jiwa

Tuesday, May 31, 2011

blogging tanpa jiwa

Kau pernah buat entri dalam keadaan marah? Aku pernah. Dan kau tahu ape hasilnya? Entri kau nampak bodoh, nampak loser. Bila marah aku rase macam nak maki orang je. Alahai hebat mane aku? Bila dah lega, aku rase macam hame. So, setiap kali marah aku cuba mengelak. Jauhkan diri dari sesiapa. Take time nd space secukupnya. Layan niko dan paling teruk menangis. Betul kate kau kau kau, kalau aku mermaid aku cuma mermaid versi ikan kering. Tapi aku plastikkan jiwa sebab itu kimo untuk aku ketawe. Esok mungkin tak panjang untuk aku terus marah..

Aku buat entri ni dalam keadaan marah yg masih ade sisa dan hasilnya aku tak jumpa diri aku dan entri ni tak sampaikan pape...

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute