Domo-kun Cute diary jiwa ranap: esok pasti ada

Tuesday, May 17, 2011

esok pasti ada

Lewat untuk tahu atau lebih tepat lewat untuk sedar diri. ITU AKU. Pada dasarnya aku mampu tapi aku MALAS. Malas untuk seperti kalian yang rajin bergelumang dalam bangunan usang tepi jalan di tengah bandar Joho dan enak mungkin diulit buku buku bodoh kira aku.

Bila kalian tahu, kalian nasihat aku. YE AKU TAHU. Cuma aku purapura TAK AMIK TAHU. Sampailah esok aku perlu berjuang lagi dalam pengiraan 6bulan sekali atau 3bulan sekali dan dalam masa beberapa jam aku akan menghabiskan tenage batin aku, hehehe* utk menghabiskan menelaah buku buku yang sekali lagi aku kira bodoh.

Tapi kau tahu kenapa walau di akhirnya aku masih berhempaspulas belajar, walau masih sempat berkelana di social web*, aku terlihat wajah emak, abangabang, akak, adikadik  cukup wat airmata aku bergenang*. Aku tau mereka mengharapkan aku. Pegang pada mata aku, kerana aku tak mau jadi manusia yg cuma tahu menghambur airliur janji busuk, Esok.., kalau aku, cukup kalau senang sikit atas susah korang selama ini, aku pasti akan senang dan bahagiakan korang. Esok pasti ada...

ok speechless* tisutisu

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute