Domo-kun Cute diary jiwa ranap: triple capital k

Saturday, May 21, 2011

triple capital k

Kemahuan dan kehendak bagi aku macam mimpi. Mimpi yang kadangkadang boleh kite set. Fikir hard sblm tido, ok then mimpi or tgh mimpi indah, terbangun then pk lg sambungan dia. Kita yang tentukan. Tapi mimpi gak boleh jadi sumthing worst nd melencong jauh dari ape yang kite impikan. And after wake up dr mimpi, bg aku tu lah keperluan. Keperluan yang selalu aku dulukan dari kemahuan dan kehendak. Keperluan yang harus aku pikul nd through even dgn muke paiseyh. Dan kemahuan dan kehendak aku turn to ranap nd menjadi angan angan bile aku click button on mata. Ade hidup yang mane kite xboleh paksekan demi, mungkin untuk tak meranapkan aku sendiri, orang yang aku sayang or orang keliling aku. Tak kira kau siape kite ade jalan hidup kita sendiri, yg tak mau kita kongsikan mungkin kerana 'kerane' tersendiri. Terus dan terus bernafas walau aku ranap, sebab esok dah tertulis...

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute