Domo-kun Cute diary jiwa ranap: pembenci

Saturday, May 21, 2011

pembenci

I'm sick to deal wif any other girl xspecially person that i don't know nd i don't want to know. Please, please stop your stupid speculation bout me nd TO BE CLEAR, AKU TAK KEBULUR NAK BERJANTAN! nd thats the most important thing why i don't have any girlfriends + bestgirlfriend. Don't push me to hate YOU YOU YOU! coz i'm totally SICK of everything that they do! *middle fingger!! Kau tak tahu betape aku sayang mereka kawan kawan lelaki aku. Jangan la nak jadi idiot nak pk negative. nd if dah b my girlfriends or dah aku anggap lesbo tak perlu kot nak backstab aku. bullshit kan~

girls out there yg xmakan lada boh : xpayah nak terkucil.. i'm done!

1 comment:

  1. entri ini bukan untuk KAU SEORANG! Jadi tak perlu nak menjadi penglipur dengan rentetan yang panjang. Kalau mau jadi stalker..jadilah yang terbaek dan memahami ape yang patut kau faham. Bukan ambil satu bukti dan terus ke balai..

    ReplyDelete

Domo-kun Cute