Domo-kun Cute diary jiwa ranap: egoistic

Thursday, May 19, 2011

egoistic

Aku antara manusia manusia yang meletakkan ego di langit. Aku juga antara manusia manusia yang sering menidakkan ketempatan aras ego sendiri di mata mereka mereka. Dan aku juga antara manusia manusia yang terleburcair dengan ego sendiri. Ego membuatkan aku menjadi wanita moden yang tak mau mengalah pada Adam. Ego membuatkan aku rela sendiri. Ego membuatkan aku hanyut menongkah medan hidup sendiri.

Dalam keteregoan melangit, aku pernah tunduk pada Adam dan menjadi wanita klasik yang dipandang cliche oleh wanita moden. Menguras dan menimbang titik titik jernih setiap hari dan pada akhirnya aku pernah mencium kaki milik Adam tanpa hasil yang tersenyum dan kerana itulah, aku semakin memasak ego...

Dan terhasillah Adam Adam yang terlukakan.. Maaf...

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute