Domo-kun Cute diary jiwa ranap: untuk aku

Monday, May 30, 2011

untuk aku

Seksa waktu , derita tubuhku , sakit hari ini mengenang detik berlalu , kau pergi tak berpaling lagi, .
Acap kali ku menuduhmu acap kali ku ingkarimu , aku memang dilahirkan begitu, .
kau tahu betapa tinggi khayalku , setinggi semesta lebih begitu , walau aku tak mampu, .
pernah dahulu aku lemas dalam dakapanmu yang kau panggil sayang , .
selalu alpa untuk bisik ke telingamu hanya satu ku ingin kau tahu, .
aku sentiasa ada untukmu walau usia memamah tubuhku , .
aku malu aku pergi dahulu tapi aku kini termangu2, mana suaramu suaraku , mana pujukmu pujukku, .
bukan aku lagi yang terima bukan kau lagi yang merasa, .
bergenang air dari deria penglihatanku , terasa tertusuk organku, .
tenggelam jasadku tenggelamkan diriku lemaslah aku kini, .
terkubur aku , aku kan terus jadi milikmu. .
kaulah yang satu. . . .

by : my ex, ahfei ai

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute