Domo-kun Cute diary jiwa ranap: Dah begini aku

Monday, October 15, 2012

Dah begini aku

Aku ini keras pada campak. Keras pada turas air mengalir terjun. Kalau segala bilang aku angguk diam. Kerna aku bilang, setiap rasa ada angguk. Perlu mengerti setiap jadi. Tubuh ini diam menggigil semalam. Ahh apa salah kalau hidup diajar dari rebung begini? Apa salah setiap titis aku beri. Hanya itu punya aku. Hanya itu aku  mohon kira setiapnya. Tapi bilang sudah cukup tusuk dalam. Kenapa cuma jerih tersampai sana. Kenapa bilang maaf terujung tanduk jua. Aku ini sekadar pamer rasa. Aku ini tak pernah simpan semua dalam dada. Aku ini mungkin kadang kau lupa, cuma manusia biasa. Ada rasa. Sama. Mohon maaf kalau tak sampai hujung aku sampaikan. Kalau tak rasa, cukup sekadar padam saja. Aku ini kalau lupa asal manusia, bilang saja "HelloGoodbye Mermaid". Yang hilang pada kilau buih buih angin semesta. Biar aku tak lupa asalnya , Datang tak diundang, pergi dihalau. Sekali lagi maaf seluas rekayasa.

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute