Domo-kun Cute diary jiwa ranap: Waktu subuh

Monday, July 4, 2011

Waktu subuh

Hari ini seberapa pantaskah aku untuk merangkul indah? Seperti apa rasa indah yang aku lalu? Seperti lolongan tangis di sebalik hilai hantu? Bullshit semua itu. Saat aku tersadarkan realiti, pejam mataku, longlai tubuhku, mengalir cecair panas itu dari celah bilah kelopak yang tertutup kemas. Hati jerit, aku penat. Terlalu penat mejadi si kuat dalam perjalanan ini. Rangkul aku emak. Belai rambutku ayah. Genggam tanganku abang. Dakap aku kakak. Kesat air mata aku adik, seperti dulu. Tapi tolong jangan sama mengalir seperti aku. Aku tak kuat untuk itu. Aku bangun setiap hari kerana kamu kamu. Subuh ini saksi. Aku luahkan pada hati sendiri. Hidup paksa aku menangis lagi...

Sejujur aku.

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute