Domo-kun Cute diary jiwa ranap: Hari ini

Sunday, February 26, 2012

Hari ini

 MEEJO LOLOVE KARRA

We are who we are, Aite thoo ^^


Melintas hari hari semalam, kami kembali senyum. Si Arjuna mula mengorak langkah tegar. Apa saja peluang untuk rezeki hidup kami lakukan berdua. Berpegangan , berpandangan sambil hati berbisikkan " Aku akan selalu ada untuk jerih kamu". Berjalan sambil terdengarkan manusia melapah daging saudara sendiri kami pekak tulikan. Bilang Si Arjuna " Aku mau hidup, aku mau mengahwini kamu. Cuma kamu ". Dan aku, mungkin antara jutaan manusia lain yang sedang berbisik pada Tuhan " Ya Allah, moga sejahilnya aku, dengarkan pintanya. Permudahkan jalannya. Kembalikan kami akhirnya pada Kau. Dan akan aku bawa dia ke tangan Bunda. Moga setiap doa Bunda selama ini adalah yang terbaik untuk aku telah  dan akan aku temukan satu demi satu walau dalam jerih. Bunda, esok kamu, esok kita sekeluarga, akan aku dan dia pertanggungjawabkan dibahu. Amin~" .

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute