Domo-kun Cute diary jiwa ranap: Red Rose

Thursday, February 16, 2012

Red Rose

Seperti sebelumnya, hidup membatas pilihan. Tak seperti siapa. Yang ada cuma jalan dua. Tohmah dan caci terlemparkan tepat ke muka aku. Papppp ! Masih terasa bahang, masih terasa desing, masih terus terngiang. Mana mungkin jalan aku lalu kalian karyakan seburuk itu. Tapi itulah lagu yang kalian sendukan. Aku dibilang cuma merosak kehidupan. Tapi syukur Tuhan, hati itu masih terus mendakap aku. Peduli apa orang kata, selagi tulisan Tuhan tak menghenti perjalanan, selagi itu aku akan terus percaya impian. Cuma, satu aku pesan, luka kalian palit. TAK MUNGKIN AKAN AKU MAAFKAN, APA LAGI UNTUK MELUPAKAN. Pergi jangan kembali, kerna setiap watak telah kalian tonjolkan dengan pelbagai tengkingan dan cubaan menjatuhkan. Hari itu, akan kekal sebagai hari kebencian dan pengakhiran. Lihat , hingga kini aku masih bahagia bersama dia. Syukur Tuhan. Mohon kau kekalkan jodoh pertalian.  Allahuakbar.


RED ROSE 14 FEB 2012

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute