Domo-kun Cute diary jiwa ranap: alas kaki

Monday, July 18, 2011

alas kaki

Setelah tau apa yang rasa itu bagitahu dulu dan yakin pada hari ini. Apa aku merasa selamat, menyelamatkan atau terselamatkan? Apa bohong itu telah banyak tertimbun di belakang bahu badan? Apa mata sudah semakin kabur untuk celik tajam? Apa telinga sudah berdengung ditutup lapisan air untuk tersentak khabarkan? Masyaallah- Jawab saja segala persoalan aku dengan ter. Biar jujur mata kau masih mampu aku bohongkan diri. Moga hanya kerana ter aku selalukan memaafkan. Rendah tapak telah aku turunkan. Kain koyak masih aku cuba tampalkan. Tapi apa masih di luar sana kau mahu kain koyak tampal milik aku? Kau sendiri tahu apa yang kau mahu sampai ter'kadang kau lupa terpijak henyak sesuatu. Sampai kapan hanya menjadi kain koyak tampal alas kakimu? Mujur kala ini, kau mula campak kain koyak tampal itu. Terjujur ia kau jijikkan, hanya kerana kastanya di bawah kaki kau pijak harian...

  Aku, bunga dan kau photographer. ???

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute