Domo-kun Cute diary jiwa ranap: untuk pengkarya raksaksa

Saturday, June 18, 2011

untuk pengkarya raksaksa

Sini kasih yang tak pernah aku sua. Sini dengar aku balas cerita. Aku, aku si gadis yang tak punya apa apa. Jauh sekali untuk menjadi raksaksa. Aku tak pernah impi untuk jadi penghalang. Jauh sekali untuk menendang. Bukan aku orangnya cipta bahagia atas duka. Entri aku buat kau terasa. Bukan salah kau, bukan salah mereka si pembaca. Kerna aku tak pernah specifickan nama siapa. Dah aku bilang hanya untuk yang terasa.

Aku, ya aku tak pernah besar dan sering menjadi anak kecil yang terkial kial. Aku si orang yang kau bilang tak matang, penuh angan angan dan ego. (sikit tidak aku menyangkal)  Dan kaulah Tuhan kerana memahkotakan aku dengan taik ketarafan mata kau. Terima kasih untuk kelayakkan yang kau curikan untuk aku.

Dibenci gadis gadis..itu aku. Namun untuk bercerita perihal jalan aku lalu, biar terus dengan anggapanmu. Maaf atas terlanjur calar tanpa sentuh. Esok nanti, pasti aku kembalikannya lagi. Aku tak pernah mau memiliki. Ambil semua jangan ada sisa kau bagi lagi. Nanti ubat aku bagi, kau luka sendiri...

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute