Domo-kun Cute diary jiwa ranap: nafas masih tak henti

Tuesday, June 21, 2011

nafas masih tak henti

Mimpi yang saban hari tak pernah sudah, sejajar anganku yang kau eksploitasikan salah. Sedang kirmizi kenyataan milik aku dan kau yang jarang indah. Kau menuding dan meludah. Layani aku seperti sampah. Seperti kelmarin rasa ini masih buat aku terkucil menggigil. Seperti sebelumnya, ranap ini masih paksa aku senyum. Seperti hujung awalnya, jerit ini masih aku kelambukan. Datang pada aku, tanyakan apa kau tahu rasa milik aku. Apa bahagia milikmu laku kau jual pada aku?

Tuhan, hari ini kau biar aku berhembus lagi. Terima kasih atas setiap jalan Kau kirim ke aku. Terima kasih untuk liur yang mereka ludahkan. Teruskan bila aku masih tak hairan...


Terima kasih darah cinta untuk setiap rezeki yang aku makan hari ini bersamamu. Allah panjangkan umurku...

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute