Domo-kun Cute diary jiwa ranap: mohon sang semalam

Thursday, June 2, 2011

mohon sang semalam

Untuk setiap jala duka yang aku kait dan tebar lilit seluruh tubuh kau. Untuk setiap kepala yang aku pijak untuk aku bangun. Untuk setiap tusuk yang aku tikam dalam dalam. Untuk setiap titis dan sakit yang kau bawa setiap esok kau. Pasti, pasti akan aku bayar nanti. Bukan soalnya salah milik siapa. Tapi pada tanda soal akhirnya yang kau lupa bernoktah di bawahnya. Bukan karma yang aku junjung. Tapi qada dan qadar yang tertulis di arasyh. Pada diri yang pentingkan sendiri. Pada aku yang tak mau mati. Pada aku yang takut pada semalam yang kau korbankan. Maaf atas keterlanjuran ketamakan, kelahapan aku memilih Muhammad Farkhan Othman dalam perjalanan esok aku. Pasti cash yang Tuhan tetapkan akan aku debit dan creditkan ke dalam akaun kau yang aku hutangkan. Mohon untuk terus lepaskan diri kau dari sakit yang aku bagi dan biar sakit itu aku bawa mati. Tumbuh baik baik seperti si lotus blossom in the mud. Mohon ampunkan...

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute