Domo-kun Cute diary jiwa ranap: anak opera

Friday, June 10, 2011

anak opera

Kenape selalu tak ada perasaan? Aku yang terlewatkan atau aku yang terkecualikan? Immunity dalam diri buat semua hilang rasa peduli wujud insan ini. Bagi aku watak, aku akan mainkan dengan baik. Jangan pernah esok kau sesali. Anngap semua ini cinta lokasi. Mari terus genggam dan jalan keliling dunia ni. Sampai masa kita akan berhenti. Pulang ke asal dan luputkan aku dari senarai. Aku tak pernah mau menang trofi seperti mana aku tak pernah mau bersaing bersama bintang gemerlapan. Cerita cerita kita, anggap je sebagai gosip semasa. Penat mereka memerhati dan menspekulasi, mereka akan berhenti bila kita tak lagi dalam satu cerita. Jangan tanya ape aku lelah atau luka. Aku dilahirkan sebagai anak opera untuk entri ini. Tolong mengerti dan andai kau tau sakit ini, tolong sama senyum dengan aku dan jangan dipersoalkan. Biar aku lupa dan teruskan. Jangan juga kau andaikan, sebab kita semua tahu akhirnya aku akan dijatuhkan. Jadi hingga hujungnya mohon perikemanusiaan atas keterdegilan aku meneruskan perjalanan...

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute