Domo-kun Cute diary jiwa ranap: Weirdo

Thursday, December 8, 2011

Weirdo

PELIK. Janganlah (-,-')
As a student, aku dikategorikan sebagai broken student. Haha. Sebab ?


  • Cukup payah nak nampak aku g class even dah last sem . (InsyaAllah).
  • Blonde.
  • Suka pakai suar koyak rabak g class.
  • Tak suka bercampur orang. Alone je.
  • Jarang senyum
  • Tak kenal student lain, lagi lagi junior. Siapa tu? Selalu jadi soalan.

Example semalam. Kelas on 6.30pm. Aku masuk around 7.30pm even dari pagi dah ade class and tercanguk kat kolej. Masuk masuk wat tak tau terus duduk belakang. Then cantiklah ade kuiz. APTB. Miss datang suruh sign attendance. Awak ni dah satu dua tiga empat , LIMA minggu dah tak datang! Aku pun sengih sengih dengan Faiz. Sebab dia pun sama. Then amik midterm marks yang sepatutnye 5minggu lepas aku amik. Tapi aku tengah sibuk tanya sal quiz, mintak tolong dak kelas ajar. Bila g depan kuajaq si Faiz dah curik paper marks aku. Then dia cakap "Kurang ajar bukan nak bagi jawapan". Akupun dah boleh agak kenapa. So buat buat tak dengar je lah.. Tengok paper marks Multimedia Authoring 86/100. Web Prog III PHP pun sama. Alhamdulillah syukur. 

So back to PELIK. Kawan kawan class selalu tegur aku banyak hal. Antaranya. Haha. 
  • Weyh lama tak nampak? (Most all Q dari kawan kawan kolej)
  • Kau ni asal dalam class study je terus serius. ( Ayat wany)
  • Kau tak datang class selalu, tak buat asignment. Marks tinggi. (Sorry bukan kaki bodek lect)
  • LECT : Awak ingat awak tak datang class awak boleh dapat markah tinggi? ( Edy prove it)
  • Kau kenal budak ni, budak tu ? (Siapa siapa? Tak )
  • Kau group dengan sape? ( Sorang je)
So kesimpulannya, aku memang pelik. Aku dan kolej memang tak satu line. Haha. But as a senior lah konon konon aku nak bagi idea. Idea ke? Even macammane kau skip class pun, exam korang kena score! Cara aku senang je, esok nak exam. All day surfing internet main FB, blogging, tweetting bla bla bla and midnight ke atas, Struggle study all chapter. Tak kesah la bape chapter, 6 ke 8 ke :) Then hafal tau. Tapi tak tido till exam. (Ok biasanyer exam week habis aku demam sbab tak cukup rest). Exam dah do all the best , goreng selagi mampu. Jangan hangus. Sesedap rasa. And jangan lupa doa. Even kadang kadang kawan perli. Uiks sempat lagi tadah tangan baca doa. Tp watlek je. Sebab Tuhan tu Maha Mendengar even hellworst camne pun kau. Ingat ya kawan kawan. Ok dah lewat ni. Baru tido bape jam je lately ni. Badan da mula weak and macam nak demam. Chiowwwwwwww and goodluck semua.

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute