Domo-kun Cute diary jiwa ranap: tak faham!

Wednesday, December 7, 2011

tak faham!

Boleh kalau aku start entry with TAK FAHAM? Ok bukan kau. Tapi aku. Aku tak faham dengan aku. Bukan tak sedar diri or bodoh piggy tak tau diri. Tapi certain time, aku goyah dengan amarah diri. Marah meluap luap datang bila body aku damn tired and mind lak kena push dengan study yang semakin mencermin hujung. Sekecil kalis luka, jadi sebesar sebab untuk aku lost diri. Marah. Then the best way, aku hilang. Wujud pada pandang. Tapi bisu dan tenggelam hanyut jauh dalam diri. Ok sekarang aku cakap aku yang paling faham diri aku. Sebab most time bila aku camni, I need to be alone till mood ok and get a blast rest. Enough rest lah. Ok sekarang korang lak tak faham kan. Kejap aku tak faham, kejap aku faham. Ok good. Sama sama tak faham. Nice braaahhhhhhhh ~

Aku jotdown entry time kat bazar dengan di kelilingi more 100 budak budak. Biasa lah Wed kat JB is Agas Day. Suck gila tapi hari ni aku macam . Oh wujud ke korang? Macam aku alone je. LOL. For my prince baby, Sorry dengan keadaan yang erk dunno tak tau nak explain. That's crazy me.

Sorry with a lot of LOVE guys <3

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute