Domo-kun Cute diary jiwa ranap: Mungkin juga

Sunday, June 17, 2012

Mungkin juga

Aku fikir tak akan leaky lagi. Tapi ajaib, selagi ada namanya perasaan, selagi itu pasti terturaskan. Aku kira aku ini kuat bila ditidak adili. Ternyata sama seperti orang orang di sawahan. Diam terpacak, bertarung hujan berpanasan. Lama lama mereput lepuh dirobekkan gagak. Cukup kali ke tiga lontaran salah. Bergenang lagi. Aku ini masih punya hormat. Aku ini masih ingat. Tapi apa diam masih buat badanku lebam? Mana manusia si perlaku kalau masing masing jungkit jungkit bahu tak mangaku atau lebih pada buat buat tak tahu. Apa aku ini orang kejutaan kali yang melaung dalam diam "Ini bukan salah aku". Apa dahi ini terpaku 'Hey salahkan aku?". Apa kau pula lupa, aku ini manusia ada airmata~

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute