Domo-kun Cute diary jiwa ranap: Cinta aku jelek

Wednesday, June 6, 2012

Cinta aku jelek


CINTA. Aku tak tau kenapa aku tak suka buat or sekadar baca entri tentang cintancintun. Malu untuk kata atau jelek untuk diperkatakan? Yang pasti aku sangat jelek dalam bercinta. Aku tak tau pamerkan cinta pada orang yang aku cinta. Aku selalu bermuka dan berperangai jelek di depan cinta. Apa itu cinta kalau aku cuma sekadar merampas semua yang indah dan bebas yang pernah kau miliki? Maaf. Kiranya semua tentang cinta dari aku itu jelek, aku harap dari sebesar jelek itu, kau mampu bertahan dan mampu untuk hidup dengan cuma secebis zarah cinta yang tak jelek, yang tinggal. Aku sayang kau, lebih dari setiap jelek yang kau nampak, kau rasa hari hari. Cinta aku diam bertafakur~

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute