Domo-kun Cute diary jiwa ranap: Sinonim kawan

Saturday, May 12, 2012

Sinonim kawan



Dalam entri kamus hidup aku, sinonim KAWAN sama dengan entiti FIKREE. Macammane aku cuba simpulkaitkanpun  dalam minda, tentang kawan, aku tetap jumpa Fikree. First ayat aku pada Fikree , "HAPPY BIRTHDAY" masa tu 1 Mac 2010 :) Istimewanya dia apa? Satu dalam seluruh manusia yang hidup dalam muka bumi ini. Cuma satu. Tak ada dua. Tak ada yang lebih istimewa. Oi kawan, cuma kita tau apa yang kita lalu. Cuma kau tau apa yang aku tak mampu luahkan. Cuma kau segala rasa tu tau. Mengerti cuma hanya dengan keberadaan. Tak kira terlihat atau terhalusinasikan. Syukur yang aku panjat tinggi tinggi menjalar ke langit tujuh. Moga sampai syurga. Mohon Tuhan, persahabatan ini tak ada akhirnya. Mohon lindungi , makbulkan pintanya dan bahagiakan dia selalu. Selalu. Amin~

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute